Eindpunt

Van Aprilbooks kreeg ik een recensie exemplaar in ruil voor mijn eerlijke mening. Nogmaals onwijs bedankt voor dit boek!

"Liefde heb ik veel gegeven, maar ik ben nooit verliefd geweest"

Ik las eerder al de eerste twee delen uit de breekbaar serie van Ryanne Veldkamp, Breekpunt en Kernpunt en deze boeken waren meer dan goed! Ik was dan ook super benieuwd naar eindpunt, het kon niet anders dan dat deze ook weer tot mijn favorieten zou gaan behoren. Ik schreef het al eerder in een recensie; alles wat Ryanne schrijft veranderd gewoon in goud.. wat kan zij schrijven!

Eindpunt zit weer vol met de nodige emoties dus pak de zakdoekjes er maar weer bij wanneer je hem gaat lezen. Heerlijke smut maar ook zoveel diepgang en liefde. Het verhaal tussen Nate & Hailey was ontroerend om te lezen, hoe Hailey tot Nate kan doordringen en hoe de liefde langzaam maar zeker tot iets heel moois opbloeit. Het verhaal is gewoon zo mooi!

"Vijandigheid is mijn tweede naam, meisje. Verknipt mijn derde"

Het verhaal van Nate raakt je, hij is zo onwijs goed neergezet als de knappe, norse en chagrijnige man maar stiekem is hij een onwijs leuke man dat je niet anders kan dan voor hem vallen en dan heb je Hailey die al zoveel heeft meegemaakt in haar leven maar zich niet laat afschrikken door de houding van Nathan en meer en meer voor hem vecht op zoveel mogelijke manieren. De kracht van Ryanne is misschien wel dat haar personages in haar boeken je niet meer loslaten je neemt ze mee in je hart. Josh en Dave maar zeker ook Dean, Nikkie en Polly sluit je in je hart en vergeet je niet meer.

"Zij is wat ik nodig heb. Om in het licht te kunnen gaan staan. Mijn leven is als een zonneallergie; zodra de zon begint te schijnen duik ik weg. Met haar denk ik dat ik kan leren om te blijven staan"

Ik kijk nu al uit naar echt het aller laatste deel uit de breekbaar serie; Bonuspunt een kort verhaal over William, de beste vriend van Polly. Bonuspunt komt uit op 11 augustus, nog even geduld dus! Gelukkig heb je voor die tijd nog genoeg tijd om de andere delen uit de breekbaar serie te lezen mocht je dat nog niet gedaan hebben.

"Je bent niet ingewikkeld. Je bent getekend door je verlenen, en dat is niet erg, Nate. Dat ben ik ook, maar op een andere manier. Het is geen reden om niet van iemand te houden"

Meer recensies van Reading.the.books