Geheim van de cowboy

Van Aprilbooks kreeg ik een recensie exemplaar van 'geheim van de cowboy' in ruil voor mijn eerlijke mening. Nogmaals bedankt!

"En verder ben ik zo single als een magnetronmaaltijd"

Howdy! Terug naar de Circle B Ranch vol smut en arrogantie en mooie mannen. Ik ben fan van de boeken van Kennedy Fox en met name een cowboy verhaal. Hallo guilty pleasure! Maar ik val meteen maar met de deur is huis; dit deel vond ik toch iets minder leuk. Ik was gewoon niet echt fan van Diesel. In 'getrouwd met de cowboy', het vorige deel in de Circle B Ranch serie vond ik hem interessant en wilde ik meer over hem weten maar ik vond hem nu vooral gewoon heel irritant op een niet zo'n leuke manier, hij kwam op mij over als heel onvolwassen met vervelende grappen en constant Riley uit de tent lokken, soms leuk maar dit was net iets te veel, het mocht minder.

"We doen dit nu pas een paar weken en ik ben nu al stapelverliefd op je. Het laatste wat ik wil is dat onze relatie iets anders kapot maakt"

De schrijfstijl was zoals altijd weer heerlijk en ondanks mijn irritatie van Diesel was het verhaal heel snel uit want Rowan vond ik wel heel erg leuk, kon ook niet anders natuurlijk als dochter zijnde van Alex! En yes, hij kwam weer regelmatig voorbij om mijn hart sneller te laten kloppen. Aan de familiebanden van de Bishops ook geen gebrek in dit deel. De familie komt nog regelmatig samen met ze alle en hoewel iedereen er is lees je (helaas) niet over iedereen maar hey, die familie is ook zo groot. De familie Bishop is zo hartverwarmend en echt, ik wil bij die familie horen en zo'n oma hebben als Oma Bishop! #sorrynotsorryformygrandma

"Als alle Bishop-broers samen zijn, betekent dat meestal problemen óf een feestje"

Aan diepgang ook geen gebrek, geheim van de cowboy bevat weer een heel goed verhaal vol met.. juist, geheimen van Cowboy Diesel maar een 'geheim' waar hij wel meteen een stuk volwassener van wordt en ik hem daarna een stuk sympathieker vond, maar helaas was dat zo'n beetje aan het eind van het verhaal, maar gelukkig heb ik nog een andere kant van hem kunnen zien en kan hij dus wel leuk zijn.

Af en toe vond ik het verhaal wel wat verwarrend, sommige verhaallijnen gingen nogal snel en zaten er flink wat tijd sprongen in waardoor het af en toe even schakelen was.

"Liefde is een marathon, geen sprint"

Al met al een fijne weglezer met fijne en iets minder leuke personages. Ik ben nu vooral heel benieuwd naar het volgende deel in de serie. Nog heel even geduld en dan kunnen we genieten van 'kans voor de cowboy' het verhaal van Maize Bishop de dochter van John.

Meer recensies van Reading.the.books