De rest is confetti

Reading.the.books 16 oktober 2022
Oke, first of all.. check die cover mensen! Die is toch gewoon echt prachtig! Nadat ik dit boek in de folder van HarperCollins zag staan was ik eigenlijk al meteen verliefd en toen ik daarna las waar het boek over ging wist ik gewoon dat ik dit boek moest en zou lezen. Van HarperCollins kreeg ik een recensie exemplaar van 'de rest is confetti'. Bij deze nogmaals heel erg bedankt.

"Het leven is een feest, maar het gaat er niet om dat je zelf de slingers ophangt. Het gaat erom dat je de juiste mensen om je heen verzameld om het feest mee te vieren. De mensen, die zijn de kern. En de rest is confetti"

Ik zal er verder geen doekjes om winden want 'de rest is confetti' is gewoon een mega goed boek. Een hartverwarmende feelgood met een lach en een traan. Je voelt de liefde letterlijk van de pagina's afspatten en dan niet alleen de liefde in romantische zin maar ook de intense vriendschap van Lola, Beer en James.

De schrijfstijl was heel prettig, ik vloog dan ook echt door de hoofdstukken heen en zat vanaf de eerste pagina meteen in het verhaal. 'De rest is confetti' bevat genoeg humor en een flinke dosis emotie, precies zoals een feelgood hoort te zijn.

"Mijn kin rust op mijn opgetrokken knieƫn, mijn ogen houd ik op de televisie gericht. Misschien moet ik gewoon omarmen dat ik een loser ben. Ik kan altijd nog zeggen dat het een typetje is"

Ik heb zo erg genoten van dit verhaal en vond het oprecht jammer dat hij uit was. Ik wil meer Lola en Abel. Wat waren hun fijn en hartverwarmende personages. Personages om in je hart te sluiten en ze er niet meer uit te laten.

Al met al is 'de rest is confetti' een heerlijk boek. Een ideaal verhaal om lekker op de bank mee te kruipen onder een dekentje en een warme kop thee en je even helemaal in de wereld van Lola en Abel te wanen. Dit verhaal is dus echt een dikke vette aanrader. Zeker lezen dus.

Meer recensies van Reading.the.books