Kom uit die sleur en ga mee op reis!

Riannevo 30 mei 2023
Ik mocht het boek "Nu we hier toch zijn" van Chantal van Gastel lezen. Hierbij mijn recensie.

Audrey van HR zit in een sleur. Elke dag hetzelfde: dezelfde weg, dezelfde mensen om haar heen en dezelfde werkzaamheden. Ze ontmoet danser Darius en schilder Lynx. Audrey wordt uitgedaagd om op avontuur te gaan. Er komt een moment dat ze dit durft en naar Parijs gaat waar ze de tijd van haar leven heeft! In Parijs komt er ook een serieus stuk aan bod door de gesprekken die Audrey heeft met een zeker persoon (ik ga niet verklappen wie).

Chantal van Gastel schrijft een mooi boek, ze heeft een fijne schrijfstijl. Het boek heeft humor, maar ook een serieuze kant. Het is heel herkenbaar, ik kon mij goed inleven in Audrey. Het boek lijkt voorspelbaar, maar er zitten ook plottwists in. Geukkig heeft het verhaal een goede romantische afloop! Ik kon het verhaal meteen weer oppakken als ik het weggelegd had, al had ik liever het boek in één keer uitgelezen. Met ruim 400 blz is het een wat dikker boek, maar van mij had het verhaal nog langer mogen duren!

"Nu we hier toch zijn" is een aanrader en krijgt van mij ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!

Meer recensies van Riannevo