Heerlijke thriller !

Robin 14 september 2023
Zalig, zo'n thriller die gewoon lekker spannend is, wat maakt het uit wat eventueel wel en niet mogelijk of logisch is in het echte leven. Het is geloofwaardig zat. Lekker overzichtelijk aantal personages, je wordt meegesleurd in de spanning die nu eens niét steeds wisselt van personage en vertelperspectief. Geen irritante flashbacks of andere sprongen in de tijd: Gewoon één lang doorlopend verhaal, goed te snappen. Je hoeft als lezer nou eens niét te puzzelen wie ook alweer wie is of wat heeft gedaan of gezegd en hoe alles nu precies zit.
En als je karakterontwikkeling wil zien, pak dan een literair boek en geen thriller. Dit is simpelweg een uur of zes leesplezier dat je uit je slaap houdt!
Laat je gewoon meevoeren en geniet.

Dit is het 2e boek van T.M Logan dat ik lees, het eerste ('Leugens') was ook al zo lekker. Helaas zijn er nog niet méér boeken van hem in het Nederlands geschreven.
Maar zodra die verschijnt is-ie van mij.

Meer recensies van Robin