Alles bij elkaar is dit echt een heerlijk kerst feelgood boek!

RvK93 06 november 2021

De voorkant van het boek is in heerlijke kerstsfeer. 5 meiden/vriendinnen die samen op bachelorette mini trip gaan naar Duitsland.

Ik ben bekend met de schrijfster Lisanne Stam en ik heb haar eerste boek een Dozijn en gin tonics graag gelezen en dit boek heb ik met veel plezier gelezen en tevens ook genoten.
Maar dit boek overtreft alle verwachtingen. Een echt feelgood boek welke ik elke lezeres aanraad. Wil je lachen maar ook af en toe een traantje wegpinken dan is dit boek een aanrader.

5 vriendinnen gaan samen op een originele bachelorette party naar een kerstmarkt in Duitsland.
Ze maken verschillende avonturen mee waar je mee kunt lachen maar ook waar geheimen bekend worden gemaakt door de 5 vriendinnen.
Er komen zelfs liefdes voorbij en een bijzonder geheim waar de meiden hun begrip fase laten merken.

Ik vind het allermooiste de titels van de kerstliedjes, zo ga je in je hoofd helemaal meeneuriën met de songs.
Je kunt ze zelfs als lijst vinden in de Spotify, dus ondertussen op achtergrond genieten van de liedjes en ondertussen ook doorlezen.

Het lettertype is groot genoeg, de schrijfstijl is zeer prettig waardoor je geboeid blijft lezen en dit geldt ook voor de verhalenlijn.

Alles bij elkaar is dit echt een heerlijk kerst feelgood boek!

Schrijfster: Lisanne Stam
Uitgeverij: Zomer en Keuning