Een boek waar je over gaat nadenke

RvK93 29 april 2022
Ik heb dit boek mogen lezen voor de recensieclub. In het begin vond ik het boek moeilijk in te komen, maar zodra je verder bent in het boek weet je de verhalenlijn van de hoofdpersonages. Wel moet ik zeggen dat ik het verschrikkelijk zielig vond hoe de personages in het boek er aan toe waren na een zware oorlog(en).
Naarmate het boek vordert besef je dat een oorlog voor altijd een trauma is. Zelf vond ik het verhaal van de Drakendoder erg verwarrend, ik begrijp dat het een fantasie-beeld is van Charlie en zijn vriend maar voor de lezer is dit verwarrend.

De schrijver heeft een boek geschreven waar je zeker over blijft nadenken maar ik zou de volgende keer het boek meer begrijpbaarder laten uitkomen zodat het vanaf pagina een goed volgbaar is.

Ik geef dit boek 3 boeksterren daar ik niet helemaal heb kunnen lezen wat ik gehoopt had. Ik had meer verwachtingen.

Meer recensies van RvK93