Een verhaal dat je boeit!

RvK93 12 oktober 2021
De voorkant is wel een beetje creepy waardoor je als lezeres erg benieuwd bent waar het verhaal over gaat.

Zodra de moeder sterft van Sofia en Samantha, komen beide zussen achter de waarheid waardoor ze een geheim te weten komen welke hun moeder vertelt op haar sterfbed.

Vico woont in Italië en heeft een koffiebarretje welke hij gedwongen moet sluiten omdat hij ruzie heeft met zijn neven over geld totdat zij wederom met een aantrekkelijk maar gevaarlijk aanbod komen.

Door een aantrekkelijk aanbod gaan beide zussen in op dit aanbod van Vico en wordt het leven van de beide zussen en familieleden erg gevaarlijk en spannend.

Naarmate het verhaal vordert sterven er ook een personages waardoor je als lezeres erg nieuwsgierig bent hoe het verder afloopt.

Ik heb dit boek uitgelezen en ben nu wel erg nieuwsgierig hoe de overige delen ook verder gaan.

Ik ben niet bekend met Marja West maar ze is een schrijfster die de lezeres blijft boeien naarmate het boek vordert.

De schrijfstijl is zeer prettig, de hoofdstukken vond ik naar mijn idee te lang als het kortere hoofdstukken zijn denk ik dat je meer kunt vertellen en het lettertype is goed.

Schrijfster: Marja West
Bladzijdes: 286 pagina’s
Uitgeverij: Kobo plus
Genre: Thrilller

Mijn recensie: https://www.instagram.com/p/CU2wRPRg5IW/?utm_source=ig_web_copy_link

Meer recensies van RvK93