Just like Grey's Anatomy maar dan een andere omgeving!

RvK93 12 oktober 2021
De voorkant is niet echt wat je kunt bedenken bij de verhalenlijn maar wel passend bij de plaats waar het verhaal zich afspeelt!

Ik ben ontzettend fan van Grey’s Anatomy maar het is net of ik in een nieuwe serie afspeelt maar waar heel veel vergelijking mee zichtbaar zijn zoals Marie-Lou en Mathieu en de ziektes die ook voorkomen en uitgebreidt aan bod komen in Grey’s Anatomy zijn herkenbaar.

De verhalenlijn is zeer prettig om te lezen, je zit helemaal in het verhaal en kunt hierdoor moeilijk het boek wegleggen maar ook als je stopt het verhaal wederom snel oppakken.
Het lettertype en de hoofdstukken zijn prettig en de hoofdstukken zijn niet te lang.

Wat ik erg leuk vond is dat er vele Medische terminologie voorkomt in het verhaal waardoor je ook een beetje ‘Medisch’ wordt en hierdoor word je zelf ook een beetje ‘Dokter’.

Het fijne aan het boek is dat het niet alleen gaat over de verhalenlijn in het ziekenhuis maar ook over het dorpje Brest, je leert de omgeving kennen en zo ook de medebewoners in het dorp. Ook lees je hoe de woning eruit ziet van Marie-Lou.

Hoe het verder afloopt tussen Marie- Lou en Matthieu? Ik ben heel erg benieuwd en binnenkort lezen jullie mijn recensie over deel 2: Als zand tussen mijn vingers.

Ik geef dit boek 4,5 boeksterren!

Schrijfster: Sophie Tal Men
Uitgeverij: Kobo Original
Genre: Roman

Mijn recensie via instagram: https://www.instagram.com/p/CUsoD0TgQCA/?utm_source=ig_web_copy_link

Meer recensies van RvK93