Fantastische verhalenlijn

RvK93 19 december 2021

De voorkant is echt passend bij het boek, de huizen waar de bewoners in wonen zijn duidelijk zichtbaar en je ziet de hoofdpersoon Anna lopen naar de huizen.

In het begin moest ik wennen aan de verhalenlijn maar zodra ik verder kom in het boek raak ik meer gewend aan Anna en de bewoners van Crovie.
Naarmate het verhaal verder gaat heeft Anna een geheim waar de medebewoners haar bij helpen en start ze een nieuwe eigen carrière.

Ik vind het boek vooral verrassend en op het laatste schokkend, er sterft een bewoner en er komt een flinke storm en dan is natuurlijk de vraag blijven alle huizen staan.

De hoofdstukken zijn kort maar dit vind ik wel prettig, het lettertype is goed leesbaar en de verhaallijn is boeiend waardoor je blijft lezen.

Het huis onderaan de klif is haar eerste roman van Sharon Gosling en ik moet zeggen het is een plaatje. naarmate je in het verhaal zit kun je het boek niet meer wegleggen en wil je het boek uitlezen.

Ik geef dit boek dan ook 5 boeksterren.

Benieuwd naar mijn instagrampagina en boekenblog ga naar onderstaande website:

Meer recensies van RvK93