Een boek waar traantjes worden gelaten

RvK93 16 december 2021

De voorkant van het boek is erg bijzonder. Je ziet dat de hoofdpersoon wegdroomt over haar leven/kleine broertje

Ik vind de verhalenlijn erg bijzonder het gaat over twee families waar een dierbare is overleden.
Naarmate de verhalenlijn vordert ontmoeten beide families elkaar en ontstaat er een band.

Het is zeker een boek waar je een traantje laat.
Je gaat mee nadenken over het verlies van je eigen dierbaren en je begrijpt de beide families in het boek goed.

Ik vind de hoofdstukken goed leesbaar en niet te lang, het lettertype is groot genoeg en de verhalenlijn is interessant.

De schrijfster Elizabeth Byler Younts heeft een mooi en bijzonder boek geschreven. Verdriet, geloof en vriendschap komen samen tot een prachtig verhaal.

Zelf vind ik het boek moeilijk in te komen maar naarmate het boek vordert begrijp je pas de beide verhalen.

Ik geef dit boek zelf 4 boeksterren!

Via mijn eigen boekenblog en instagram kun je ook mijn recensie lezen, neem een kijkje!

Meer recensies van RvK93