Ik waande mijzelf in Spaanse sferen

RvK93 16 december 2021
De voorkant is zo leuk❤ je krijgt echt een goed vooruitzicht hoe het dorpje Nueva Vida eruit ziet.
Ik vind ook de kleur groen goed eruitzien want zo heeft de dame een groen jurkje aan en de letters zijn groen.

Ik heb dit boek na het eerste boek gelezen en het eerste boek kwam uit in mei maat ik had er geen probleem ermee om meteen in de verhalenlijn te komen.

Dit boek gaat echt over Linda en Mark en dit maakt het erg bijzonder. Linda heeft namelijk Nueva Vida gekocht en dit dorp gaat ze samen met Judith en Ellen opknappen.

Ik vind het wel erg leuk om het leven van Nueva Vida te lezen en ook over de werkmensen die het park opknappen. Wel vind ik het jammer dat je niet meer leest over Ellen en Judith. Ellen is erg blij in Nueva Vida maar Judith wordt steeds zieker en zieker en je bent als lezeres erg nieuwsgierig wat ze heeft en of ze beter word.

Het derde deel komt uit in oktober, dit is lekker snel en ik ga zeker het derde deel lezen.

Ik heb mij echt gewaand in het Spaanse leven (en vooral de temperatuur) en geef dit boek ook 5 boeksterren.

Benieuwd naar mijn overige recensies, klik op onderstaande link:

Meer recensies van RvK93