Het boek kon ik ook zeer moeilijk wegleggen

RvK93 06 juni 2020
Dit boek heb ik met veel plezier gelezen. De voorkant van het boek verleidt je om het boek te lezen. Als je begint te lezen denk je hoe gaan de hoofdpersonen samen in een verhaal maar het einde van het boek is een en al prachtig en dan snap je de hoofdpersonen met hun advertenties.
Het boek kon ik ook zeer moeilijk wegleggen omdat ik steeds per hoofdpersoon wilde weten hoe het afliep, waardoor ik soms 2 uur heerlijk zat te lezen.
Dit boek is zeker een aanrader, luchtig om te lezen en waar je met plezier doorheen leest.
Ik heb zelfs dit boek gekocht voor mijn moeder haar verjaardag in Juli omdat het zo leuk is.

Ik hoop dat hier nog een vervolg komt van dit boek want nu wil ik zeker weten hoe het afloopt met de hoofdpersonen.

Meer recensies van RvK93