Oost west, thuis best?

Sabrina 08 augustus 2020
Ik heb het boek ontvangen via de Zin in Feelgood-leesclub van Luitingh-Sijthoff.

Oost west, thuis best – maar niet voor Evvie Drake. Het is een jaar geleden dat Evvies man plotseling overleden is. Haar beste vriend Andy denkt dat ze trouwt, en Evvie laat hem in die waan – maar eigenlijk weet ze niet wat ze met het geld en het grote huis aan moet.
Ze ontmoet Dean, hij was ooit topsporter. Hij komt bij Evvie wonen, in het appartement aan de achterkant van haar huis. Ze spreken 1 ding af: Dean vraagt niet naar Evvies man, en Evvie vraag niet naar Deans mislukte carrière. Een duidelijke regel, maar gek genoeg worden regels altijd verbroken.

Ik vond de cover heel mooi, past bij het verhaal. Het is een mooi feelgood verhaal, maar het verhaal komt traag op gang. Misschien voor mij net iets te traag (het verleden van Tim had misschien wat meer aan bod mogen komen?), maar naarmate ik vorderde was het beter. Het verhaal was leuk om te lezen en je kreeg een mooi beeld van de omgeving en de personages.

Meer recensies van Sabrina