Beloftevolle nieuwe serie!

Sabrina 20 november 2023
Jackdaw is een nieuwe Daniel Cole-serie met weer 3 thrillers, net zoals de Ragdollserie. Deze serie heb ik niet gelezen, dus ik wist niet wat ik moest verwachten van het begin van de nieuwe serie.

Wie het beste kan liegen en bedriegen!

De Jackdaw is goed geschreven en opgebouwd en ook de personages zijn fijn uitgewerkt. De relaties tussen de personages worden ook steeds duidelijker. De schrijfstijl is heel uitgebreid en beeldend met kleine details, maar ook veel onderhuidse humor en veel emoties. De auteur wisselt dialogen en omschrijvingen mooi af en hij laat zien hoe goed rechercheur Scarlett is, maar met een integrerende achtergrond en verleden. Veel vragen, veel verdachte situaties tijdens het verhaal waardoor je als lezer ook aan het denken wordt gezet. Ik kijk al uit naar de volgende delen, ondanks de moeilijke start (maar zeker de moeite waard om door te lezen) en de spanning die wat hoger mocht zijn! De 3 epilogen zorgen dat de deur openstaat voor de volgende 2 delen.

Meer recensies van Sabrina