Een verwarrend thrillerdebuut

sandra0711 16 november 2021
In een klein dorpje worden 16 paardenkoppen gevonden, begraven in het zand met één oog naar de hemel gericht. Deze verschrikkelijke vondst wordt gedaan door een bewoner en zijn dochter. Dit is een enorme schok. Rechercheur Alec wordt op de zaak gezet, en werkt samen met forensisch dierenarts Cooper. Een nauwe samenwerking gaat van start, op zoek naar de dader en het verhaal achter deze lugubere vondst.

Ik vond het moeilijk om in het verhaal te komen, het bevat veel losse flarden van verhalen waarvan niet meteen duidelijk is waar het op slaat.
Er worden veel details beschreven die niet meteen iets toevoegen aan het verhaal, en bijna puntsgewijs worden beschreven. Dit maakte het voor mij wat langdradig.
Het boek bestaat uit drie delen, maar het is mij volledig onduidelijk waarom deze splitsing is gemaakt.

Omdat ik dit boek al voordat het uit kwam mocht lezen voor Harper Collins Nederland om een recensie te schrijven heb ik hem uitgelezen, maar normaliter had ik deze niet uitgelezen.

Meer recensies van sandra0711