Jackie neemt ons mee in de bossen rond de Utrechtse Heuvelrug!

Riet 30 juni 2021
In haar vlotte schrijfstijl neemt Jackie ons mee in de bossen rond de Utrechtse Heuvelrug. Je loopt met haar mee op een boswandeling met een mooi landgoed op de achtergrond.

Jackie ziet kans de emoties van haar personages uitstekend in woorden te vatten. Bovendien zijn de personages prima gekarakteriseerd, niet overdreven geromantiseerd, nergens opgepoetst, maar échte mensen.

Ze heeft Freek heerlijk neer gezet met zijn humor, intelligentie maar ook een beetje autistisch, langzaam ontdooit hij wat.. Goed om te zien hoe de relatie van Sylvie met Freek verder gaat, ook het verhaal van Ties en Hawé is mooi om te zien hoe die verder open bloeit ondanks alles.

Je leest het boek met een glimlach omdat het met veel humor geschreven is en wat een spectaculair einde van deel 2!! Kan haast niet wachten tot deel 3 Herfstrood 26 oktober uitkomt en deel 4 Winterzon 26 november!

Dank je wel Jackie voor dit heerlijke deel 2 waarvan ik mocht genieten!

Meer recensies van Riet