Intens, indrukwekkend en ontroerend.

Riet 30 mei 2020
Een heftig verhaal dat me boeide van het begin tot het einde. Spanning en vooral emotie vanaf de eerste pagina, je wordt als in een golf meegenomen in het verhaal wat je het liefst in één keer uit zou lezen, heb er bewust twee dagen over gedaan.

Het boek gaat over Letta , die in haar leven zo veel meegemaakt heeft. Het is een spannend maar ook heel verdrietig verhaal wat er allemaal boven tafel komt.
Daarnaast het beetje hoop dat ze voelt wanneer ze Rutger ontmoet.
Hun gelukkige momenten samen, telkens weer te niet gedaan door het verleden, zo ontroerend mooi.

Marja Boomstra schrijft het verhaal waar ruimte is voor eigen fantasie, zie het ontzettend beeldend voor me.
Het boek is een echte aanrader, had me volledig in de ban vanaf het eerste hoofdstuk en heeft me niet meer los gelaten zal nog wel een hele poos bij me blijven! Dank je wel hiervoor Marja!
Van mij krijgt het boek alle sterren die er zijn.

Meer recensies van Riet