Wie is de beste speler?

Michael Crist is moeilijk te negeren, en hij is minstens zo angstaanjagend als dat hij knap en succesvol is. Zij heeft haar ogen nooit van hem af kunnen houden, maar dat was niet wederzijds. Tot die ene keer, waardoor zij weet wat hij heeft gedaan.

Rika weet dat Michael slecht nieuws is. Dat hij haar, nadat ze is verhuisd naar een nieuwe stad, wel ziet, is geen goed teken. Want hij denkt dat zij ervoor heeft gezorgd dat zijn vrienden naar de gevangenis moesten. Nu is hij uit op wraak, en zij is helemaal alleen.

“Mijn longen liepen leeg en mijn hart sloeg keihard tegen mijn borst, en mijn blik viel op het vuile matras op de vloer. Gal kroop omhoog in mijn keel.” Penelope Douglas

Corrupt van Penelope Douglas is het eerste deel van de spannende steamy dark romance serie Duivelsnacht.

Penelope Douglas geeft je het gevoel dat je voortdurend aan de rand van de afgrond aan het lezen bent, en laat je continu onder hoogspanning staan. Dit verhaal is spannend en duister en dat zindert vanaf elke bladzijde, vanaf elke zin en vanaf elk woord, en gevoelsmatig krijg je geen enkel moment rust. Het lezen van Corrupt is een intense belevenis, maar wel een van het goede soort. Penelope Douglas levert wat dat betreft echt een geweldige prestatie, want ondanks het best behoorlijke aantal bladzijden verslapt ze geen moment.

De meeste personages hebben een grenzeloosheid, die ze in elkaar herkennen en waar ze nagenoeg zonder schuldgevoel aan toegeven. Hun donkere kant maakt ze zowel ondoorgrondelijk als interessant, en het is heerlijk om in hun duistere wereld te mogen duiken. De karakters staan sterk en het verhaal zit uitstekend in elkaar. Penelope Douglas heeft elk afzonderlijk verhaalelement een gevaarlijk randje gegeven, en er is naast seksuele spanning, ook de spanning van het wraakcomponent en de spanning in de manier waarop de personages elkaar uitdagen te vinden.

Corrupt is als een geblinddoekte rit in een uitdagende achtbaan. Je weet dat je het eng gaat vinden, maar je boekt toch alvast een extra rondje omdat de ervaring fantastisch is.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks