Heeft hun liefde een kans?

Als fotografe krijgt Riva de bekendste mensen voor haar lens, maar zelf blijft ze het liefst volledig anoniem. Ze geniet van haar werk, maar het lawaaierige Londen blijft een uitdaging voor iemand die snel overprikkeld is.

Wanneer haar beste vriend haar meeneemt naar Mexico voor een rustige vakantie, komen haar gevoelens voor hem weer naar boven. Maar als bekende acteur staat Alexander continu in de schijnwerpers, en dat is een enorm probleem voor Riva.

“Mijn armen zijn rond mijn bovenlichaam gevouwen omdat ik bang ben dat ik anders helemaal uit elkaar val.” Aysline McGrath

Kan Riva haar sociale angst onder controle krijgen zodat ze bij Alexander kan zijn? Of is dat onmogelijk?

Hou me verborgen van Aysline McGrath is een aangrijpend verhaal vol realistische problematiek, warme personages en liefdevolle momenten.

Vaak voel je als je start met, en leest in, een feelgood roman met een onvervalst liefdesverhaal, een bepaalde zekerheid dat de hoofdpersonen elkaar na een paar hindernissen uiteindelijk wel zullen vinden. Aysline McGrath heeft echter verhaallijnen gecreëerd die dat zekere gevoel wegnemen en je vertrouwen in een goede afloop laten wankelen.

Haar hoofdpersonen zijn fantastisch, maar hun levens en de belemmeringen die daarin liggen, maken dat een relatie tussen de twee haast onhaalbaar lijkt. Als ze samen zijn is er balans, maar zodra de buitenwereld mee gaat spelen, ontstaat de twijfel en de angst dat er altijd iemand is die teveel op moet geven. Door je mee te nemen in al die gevoelens en je te laten balanceren tussen hoop en vrees, laat Aysline McGrath je haar verhaal niet alleen lezen, maar ook beleven.

Hou me verborgen is gevuld met een prachtige inhoud vol uitdagingen. Van overprikkeling en angststoornissen tot eetproblematiek en bindingsangst. Niets blijft onbesproken en alles wordt op een natuurlijke, onbevooroordeelde manier in het verhaal verwerkt, zonder dat je het idee krijgt dat dit op enig moment wordt geforceerd. Dit mooie hartverscheurende en hartveroverende verhaal klopt gewoon op alle fronten.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks