Geslaagd vervolg op Flirten met de baas

sheila_hjv_inbooks 26 oktober 2019
In het tweede deel van de Flirten met serie van Natasha Madison heeft Kaleigh er geen probleem mee, om te Flirten met de playboy. Ze wil toch geen vastigheid.

Wanneer de baas van haar zus Lauren, ineens met een vriend in hun tuin staat is Kaleigh geïntrigeerd. Deze twee knappe mannen zouden zo uit een tijdschrift kunnen zijn gewandeld. Austin heeft alleen maar oog voor Lauren. Iets wat Kaleigh best vindt. Die vriend is namelijk pas echt een lekker hapje. Daar wil ze wel een avondje plezier mee beleven.

Zodra ze in de tuin van Lauren zijn, valt het oog van Noah op de knappe, lange blondine die bij Lauren staat. Die vrouw is een lust voor het oog. Haar wil hij zeker een keertje in zijn bed hebben. Aan relaties doet hij niet. Vrouwen veroveren, dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

“We lopen het huis binnen en horen dan ineens: ‘Me Tarzan, you Jane.’ Vervolgens springt haar vader vanachter de bank vandaan, in slechts een lendendoekje en een witte safarihoed. Mijn ogen schieten wijd open en naast me begint Kaleigh te gillen ‘Pap!’ “ Natasha Madison

Noah en Kaleigh beleven een fantastische avond samen. Als Noah de volgende ochtend wakker wordt, is Kaleigh in geen velden of wegen te bekennen. Is ze nou gewoon midden in de nacht vertrokken, zonder iets te zeggen?

Flirten met de Playboy van Natasha Madison is het tweede deel van de Flirten met serie. Hierin leren we Noah en Kaleigh beter kennen. De beste vriend van Austin en de zus van Lauren uit het eerste deel van deze serie, Flirten met de baas.

Net als het vorige deel, is Flirten met de Playboy erg grappig. Wel iets minder dan het eerste deel, maar bepaalde stukken zijn nog steeds hilarisch. Het boek zal je waarschijnlijk diverse malen even lekker laten lachen, soms zelfs heerlijk hardop.

Het verhaal van Kaleigh en Noah speelt zich in, ongeveer, dezelfde periode af als het verhaal van Lauren en Austin. Hierdoor is er een bepaalde overlap in de gebeurtenissen. Als je de boeken direct achter elkaar leest, voelt het soms ook een beetje dubbel aan. Toch vond ik dit niet echt storend.

Natasha Madison heeft een vlotte manier van vertellen. Ze laat de personages originele dingen beleven, die je soms echt verrassen. Natuurlijk is er ook in dit new adult verhaal veel ruimte voor liefde en erotiek, maar Natasha Madison laat het niet alleen daarom draaien. Vooral de humor is een fijne aanvulling.

De Flirten met serie vind ik, tot nog toe, erg geslaagd. Ook Flirten met de Playboy heeft mij goed weten te vermaken. Ik geef dit tweede deel 4 sterren.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks