mijn mening over Als doden spreken

23 maart 2021
Mijn mening:

In dit tweede deel van de Dodenreeks neemt Mel Hartman ons dus weer mee naar de droomwereld Terr. Ik geniet vooral van de avonturen die April en haar vrienden zowel op Terr als op aarde beleven. Door de vlotte schrijfstijl is het moeilijk om het boek weg te leggen. Ook de mix tussen spanning en humor zorgt er voor dat je steeds wil blijven verder lezen. Af en toe zou ik zelf wel op Terr willen wonen als ik lees wie April daar zoal tegenkomt.

De cover en ook het binnenwerk van dit boek zijn prachtig en maken voor mij de leeservaring alleen maar leuker.

Nu is het wachten op het derde deel waar ik ook weer enorm naar uitkijk.

Ben jij net zo benieuwd naar de nieuwe avonturen van April en de rest als ik was. Ga dan snel naar je lokale boekhandel om deze Urban fantasy te halen!!

Sigrid

Meer recensies van