Mijn mening

29 maart 2021
Korte inhoud:

Vier koppels genieten van hun jaarlijkse studiereünie in een vakantiewoning. Tot één van hen dood wordt aangetroffen in zijn kamer.

Claire en haar tweelingzus Margot zijn ervan overtuigd dat er kwaad opzet in het spel is. Zonder iets uit te spreken verdenken ze elkaar, tot ze ontdekken dat er een derde in het spel zit.

Mijn mening:

Ondanks dat er eigenlijk weinig gebeurd in het leven van de personages wil je toch verder lezen want je wil echt weten of Bram nu vermoord is of was het toch een natuurlijke dood. Hebben Waarom is zijn weduwe niet zo bedroefd als je zou denken?? Ik heb in elk geval genoten van de onderhuidse spanning onder de personages, en het uitpluizen van de geheimen die ze niet wisten dat de andere die had.

Wil jij ook weten wat tot de dood van Bram heeft geleid?? Koop dan snel deze thriller

Sigrid

Meer recensies van