Mijn mening

24 oktober 2021

Mijn mening:

Het was leuk om te lezen hoe het Phaun verloopt nadat ze door de Ambassadeur gevangen genomen werd. Ik heb genoten van hoe ze haar gevangenschap beleefd, zowel de goede als de slechte momenten. Soms dacht ik van Phaun waarom doe je dit of dat nu, misschien moet je eens gewoon ja knikken. Maar ook altijd ja knikken is niet goed, je moet jezelf blijven natuurlijk. Ook al is het voor haar een grote verrassing wie ze werkelijk is en wat dit met haar kijk op het verleden, heden en toekomst doet.

Welke rol speelt het nieuwe toekomstige lid van de Raad van Vha’Rymn in haar leven en kan hij haar helpen in haar gevecht tegen haar gemaskerde vijand? Zal Phaun terug in het Wederwoud geraken bij haar zus Céli en haar andere vrienden? Dat zullen jullie zelf moeten lezen

Valentijn heeft mij in elk geval weten te verrassen met een aantal details. Het was moeilijk om het boek opzij te leggen wat ik toch een paar keer heb moeten doen omdat ik nog moest werken ook. Ik kijk uit om nog meer te weten te komen over de Raad van Vha’Rymn en het Wederwoud.

Sigrid

Meer recensies van