super leuk boek

silena-horijon 08 januari 2023
Fleur is echt een super tof personage, een heerlijke flirt die gewoon lekker van haar leven geniet. Tot ze de knappe leadzanger Jeff van de band Misty Figures leert kennen. Dat zet alles op zijn kop. In eerste instantie is het echt niet haar typ ja kwa uiterlijk wel maar het is een botte zak. Tot ze er later achter komt waarom dit is! Wat leuk is aan dit boek is dat het erg herkenbaar is, de onzekerheden die op liefdes vlak veel voorkomen, maar ook op het werk en in vrienden kringen. Dat maakt het boek een stuk tastbaarder. Ik heb echt enorm genoten van dit boek, de schrijfstijl was ook erg fijn, de personages worden heel goed uitgelicht zodat je ze echt leert kennen. Ook komen er veel liedjes en song teksten van super toffe bekende nummer voorbij, dit vond ik ook echt super leuk aan dit boek! Mijn complimenten aan de auteur.

Ik geef het boek 4 sterren

Dit boek is het eerste deel van een serie, hou je van Feelgood ? Dan is dit zeker een aanrader om te gaan lezen!

Meer recensies van silena-horijon