geweldig spannend boek

silena-horijon 03 oktober 2022
Toen ik dit boek zag wist ik meteen dit moet ik lezen, ik wist toen nog niet eens waar hij over ging. En blij toe want wauw wat was dit een geweldig spannend meeslepend boek.

Je leest het boek in twee verhaal lijnen, eentje in het heden en een die dagboek fragmenten beschijft uit 1900. Ik het heden lees je over Daniël, zijn vrouw en hun dochtertje al heel snel lees je dat de vrouw van Daniël is overleden en dat Daniël samen met zijn dochtertje gaat verhuizen, dit was het plan samen met zijn vrouw te doen. Maar nu moet hij dit alleen met zijn dochtertje doen. In dit huis gebeuren er allemaal vreemde enge dingen.

Ik vond het boek enorm spannend, het leuke was dat je ook de dagboekfragmenten las en zo nog een beter beeld kreeg van dit verhaal.

De schrijfstijl van Steve Frech was echt heel fijn, het boek las lekker snel ik had hem dan ook binnen een dag uit.

Meer recensies van silena-horijon