super tof boek

silena-horijon 29 december 2022
Kliniek zuid is een heerlijk romantisch verhaal, aan het begin had ik eventjes wat moeite met het inkomen van het verhaal, maar als snel veranderde dat en las hij als een trein weg.

Het is een boek met veel drama, maar het heeft ook erg serieuze kanten zoals ; eetstoornis, overspel en seks. Ik vind dit erg mooi gedaan en ook met respect verteld maar ook erg realistisch en echt, dit maakt het boek dan ook weer een stuk interessanter. Naast de serieuze kant heeft het boek ook wel erg veel clichés, maar dit vond ik niet storend ergens was het ook wel weer leuk. Wel had ik soms moeite met de ‘ziekenhuis’ termen die worden gebruikt en eigenlijk bijna niet worden uitgelegd, dit had voor mij wel wat meer aandacht mogen krijgen zodat je een beetje weet waar je over leest. Maar verder vond ik dit een heerlijk boek, ik zou het zeker aanraden als je van ziekenhuis series + drama houd.

Meer recensies van silena-horijon