super leuk boek! enorm genoten

silena-horijon 08 december 2022

Voor de verhalenfabriek mocht ik dit super toffe vlotte verhaal lezen dat is geschreven door Juul de Jongh, het verhaal gaat over Evelien die een uitgeverij genaamd ‘de verhalenfabriek ‘ runt, samen met nog 3 andere dames. Het leuke aan dit verhaal is dat je als lezer een klein kijkje neemt in het leven van een uitgever, je ziet wat er allemaal kan gebeuren en wat een uitgeverij allemaal voor de kiezen krijgt. Dat vond ik echt super tof aan dit verhaal. Daarnaast is het ook gewoon een heerlijke feelgood met alle aspecten die daar bij horen, liefde, drama, verdriet noem ze maar op. Het is echt gewoon een heerlijk verhaal om bij weg te zwijmelen, en in deze tijd van het jaar word ik daar nog eens extra blij van!

De schrijfstijl vond ik echt enorm fijn en dit korte ebook leest daarom ook vlot weg en heb je hem in een paar uurtjes uit! De hoofdstukken zijn lekker kort dat vind ik ook altijd erg fijn lezen! Ook de GE-WEL-DIGE illustraties in het boek zijn prachtig, ik vond dit echt een super gave verassing! Ik heb genoten en ik ben enorm benieuwd naar het volgende delen.

Meer recensies van silena-horijon