super leuk boek

silena-horijon 11 december 2022
Het verdwenen woud is een super toffe YA, toen ik dit boek voor het eerst zag dacht ik hmm, aan de kaft lijkt het niet op een boek dat ik graag lees. Tot ik de achterkant last en dacht dit lijkt me een super gaaf boek! En het is een super gaaf boek, en super spannend en meeslepend. Een boek waar je in begint en verder moet lezen !

Ik heb enorm genoten van dit boek, er gebeurd best veel waardoor het boek toch spannend blijft. Wel waren er een paar dingetjes voor mij lastig, ik had soms wat moeite met de afstanden. Want dan wel weer mooi is is dat er in het boek een uitleg staat hoe dit werkt. Ik moest echter wel erg vaak terug bladeren naar het begin hierdoor. En ik vind dat de auteur de dagboek stukken net wat persoonlijker had kunnen maken! Verder was het gewoon een enorm gaaf boek. Ik had steeds het gevoel dat ik verder moest lezen, wat ik erg tof vond was de duistere kant in ieder persoon. Je wist gewoon niet meer wie je wel en niet kon vertrouwen. Dat maakt het nog eens extra spannend.

De schrijfstijl vond ik ook erg fijn, het boek leest erg vlot en de hoofdstukken zijn niet te lang. Ook de mooie kaart in het begin maakt je meteen super nieuwsgierig naar dit boek!

Meer recensies van silena-horijon