spannend boek

Wat is je grootste angst? Ik weet het antwoord nu.

Een groepje vrienden geeft zich op voor een fright night: ze brengen de nacht door in een bos, waar ze worden geconfronteerd met hun grootste angsten. Wat gebeurt er als die angsten veel te dichtbij komen?

Vijf jongeren gaan het bos in.
Een van hen zal de nacht niet overleven.
En een van hen is de moordenaar.

~~~~~~~~

Een heerlijk kort boek over een groepje vrienden die naar een fright night gaan. Echt een boek die bij mij past, als echte horror fan en iemand die houd van Halloween is dit boek echt iets voor mij. Ik moet eerlijk toegeven dat mijn grootste angst is dat er op zo’n avond toch een echt moordenaar rond loopt.

Ik vond het boek erg spannend, de schrijfstijl is echt heerlijk. Dit boek had ik heel snel uit. Het verhaal dan rondom Dylan speelt vind ik erg heftig, en goed omschreven helaas is dit in het dagelijks leven de waarheid is sommige gezinnen. Mooi dat hier door middel van dit boek weer meer over word gepraat. Ik vond sommige scènes wel wat kort door de bocht had voor mij net wat langer gemogen. Ook op het gehele fright night had er wel een wat meer beschreven mogen worden over het hele evenement. Verder vond ik het een erg leuk boek.

Meer recensies van silena-horijon