de verwachting lag wat hoger maar.....

Sissybaltissen 08 januari 2020
Reikhalzend keek ik uit naar dit boek de titel sprak me onwijs erg aan en ook de kaft dus ja ik was super benieuwd naar dit boek en toen ik hem eindelijk bemachtigd had snel gaan lezen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er meer van verwacht had qua spanning en ik het boek regelmatig weg heb gelegd pas tegen het einde toen alles uit kwam bleef het boek me zo boeien dat ik het laatste stuk in een ruk uitgelezen heb.
Jammer het had in het begin wel spannender gemogen en ook joël had best eerder in het boek al een wat rare snuiter mogen blijken zodat het was meer pasten bij het einde zeg maar.
Gelukkig was het einde wel echt spannend en wou ik toch weten hoe dit verhaal zou aflopen en heb ik doorgelezen :)

Meer recensies van Sissybaltissen