leuk verhaal om te lezen maar het klopt niet naar mijn idee

Jolijn heeft haar leven goed voor elkaar, alleen relatie technisch is een getrouwde man natuurlijk niet handig.
Al blijkt Bastiaan wel voor haar te willen kiezen.
Opeens gebeuren er rare onverklaarbare dingen met Jolijn en lijkt ze gevaar te lopen alleen wie heeft het op haar gemunt en waarom ?
en hoe vecht je terug als je niet weet wie je kwaad wil doen?

Ik vind het een heel fijn boek om te lezen het zijn korte hoofdstukken en je leert alle personages goed kennen door de hoofdstukken, heerlijk en je kunt je goed in iedereen verplaatsen.
Helaas vond ik het plot erg onduidelijk en nogal abrupt geëindigd
Pieter die een heel onderdeel is in het verhaal zijn rol is me uiteindelijk niet helemaal duidelijk.
De arts haar rol is me ook niet helemaal duidelijk en als arts zou ze toch een vele snellere makkelijkere manier vinden om iemand om het leven te brengen lijkt mij.
Ik vond het helaas erg onwaarschijnlijk en .dat is wel een zuur einde van het boek.
Dit had beter uitgewerkt mogen worden als je het mij vraagt dan had je het boek echt af kunnen maken met een bevredigend einde voor de lezer naar mijn idee.

Meer recensies van Sissybaltissen