geslaagd debuut

Sissybaltissen 07 november 2021
Mist het debuut van Eric Corton is een pakkend verhaal wat je aan een stuk door wilt lezen want je wilt immers uit de mist en door de mist het einde van het verhaal lezen om te weten who did it.
Een boek dat je pakt en een verhaal waar je als het ware instapt en je zo meeloopt met Louis die een geslaagde film heeft gemaakt en tot Frederique in het beeld komt is er dan ook niks aan de hand maar Frederique komt toch wel met een heel apart verhaal wat Louis tot actie aanzet. Zal de mist optrekken en het helemaal duidelijk worden?

Het boek is geschreven in een vlotte schrijfstijl met korte hoofdstukken wat makkelijk weg leest en het verhaal blijft tot het einde spannend. Dat vind ik heel belangrijk als je halverwege het verhaal al weet hoe en wat hoef ik immers al niet verder te lezen.

Als ik het boek in de winkel zou zien liggen zou ik het voor de kaft niet zo snel oppakken maar omdat de schrijven Eric Corton is dan weer juist wel en de achterflap lezen en dan zou ik het boek zeker kopen.

Kortom zoek je een pakkend boek met een leuk verhaal dan moet je deze zeker lezen.

Meer recensies van Sissybaltissen