een ware pageturner

De schuldige marit vanström

Een telefoontje naar het alarmnummer en alles begint opnieuw....
De zin die meteen mijn aandacht trok en waardoor ik dacht dit boek moet ik lezen.
Nu moet ik wel eerlijk bekennen al eerder boeken van martyn van beek gelezen te hebben die hij onder eigen naam heeft geschreven dit is dus zijn pseudoniem.
Ik heb het boek gelezen als e-book en vindt de kaft erg passend en nieuwsgierig makend.
Het verhaal zit onwijs goed in elkaar en is een echte pageturner de keren dat ik het boek aan de kant moest leggen bleef ik de gehele tijd denken hoe zit het toch en ik merkte dat ik met lianne mee ging denken over een theorie/ dader. De spanning weet de schrijver echt tot het einde goed vast te houden je ziet het totaal niet aankomen en bij het epiloog valt de puzzel pas 100% in elkaar. Ik heb onwijs genoten van dit boek en raad het iedereen aan die van een thriller houdt met een goed verhaal en toewerkt naar een sterk einde.
Voor mij krijgt dit boek echt 4,5 dik verdiende sterren. En ik ben onwijs benieuwd naar een volgend boek.

Meer recensies van Sissybaltissen