Puntje van je stoel

Sofie 20 oktober 2022
De Home Sweet Home reeks bestaat uit 3 spannende novelles Pen normaal zijn kortverhalen niet mijn favoriet maar omdat het van schrijfster Hilde Vandermeeren was schreef ik me toch in voor de Thrill Zone leesclub. Ik las eerder het boek "De Toeschouwers " en is nog steeds mijn favoriet boek daarom had ik deze keer ook hoge verwachtingen van de reeks. Niets is minder waar...stuk voor stuk pareltjes van novelles waarbij de spanning van start van het boek opgedreven wordt zodat je op het puntje van je stoel schuift en verder wil lezen. De personages worden keer op keer goed uitgewerkt en je gaat mee in hun gevoel waardoor de spanning onderhuids gaat zitten. De verhalen lezen heel makkelijk, vlotte schrijfstijl met continu twisten waardoor het continu boeiend blijft. Ik had spijt dat de verhalen telkens zo snel ten einde waren.
Alle 3 de novelles , maar zeker"Een woord te veel", kon gerust als volledig boek uitgewerkt worden en dan kon ik net nog iets langer meezoeken en vooral genieten.

Meer recensies van Sofie