In het Wilde Weg

Stefanie L 27 december 2023
Calla Fletcher was twee jaar toen haar moeder haar meenam weg uit de wildernis van Alaska en weg van haar vader. Op haar zesentwintigste is het drukke leven in Toronto het enige wat ze kent. Daar komt verandering in als ze hoort dat haar vader ernstig ziek is. Calla vertrekt naar Alaska om hem eindelijk te leren kennen.
Waar ze niet op rekent, is Jonah – de stille, mysterieuze en trotse piloot van het chartervliegtuigbedrijf van haar vader. Hij is een Alaska-man tot op het bot en hij vindt Calla maar een verwend stadsmeisje dat niks te zoeken heeft in de wildernis. Zij is vastbesloten zijn ongelijk te bewijzen, en langzaam maar zeker krijgt ze gevoelens voor Jonah. Maar Calla is niet van plan in Alaska te blijven en Jonah zal er nooit weggaan. Ze moet niet dezelfde fout maken als haar ouders. Maar heeft ze nog een keus?

Wauw wat een prachtig intens verhaal is In het wilde weg. Momenten echt gelachen , maar ook tranen in mijn ogen. Ik vond het heel mooi te lezen over Alaska, hun cultuur, levenswijze. De betrokkenheid van alle mensen en liefde naar elkaar. De kwetsbare relatie tussen Calla en haar vader Wren. De heerlijk eigenwijze Yeti man Jonah. Een enorm mooi en bijzonder verhaal. Dikke tip
4,5 ster

Meer recensies van Stefanie L