Verborgen in de Sneeuw

Stefanie L 27 februari 2024
In dit eerste deel van een nieuwe Scandi-thrillerreeks van bestsellerauteur Viveca Sten schokt een ijzingwekkende moord de gemeenschap van een Zweeds ski-oord.
Als zowel het persoonlijke als professionele leven van politieagente Hanna Ahlander in Stockholm instort, vlucht ze terug naar de lodge van haar zus in het Zweedse skiparadijs Åre. Een korte troost, want het dorp is geschokt door de verdwijning van een tienermeisje. Hanna bundelt haar krachten met lokale rechercheur Daniel Lindskog, hun enige aanwijzing is een sjaal in de sneeuw.
Dan nadert er een storm, en terwijl de temperaturen dalen, raken steeds meer levens in gevaar. Hoeveel slachtoffers zullen er vallen als de waarheid helemaal raakt ondergesneeuwd?

Het boek komt traag op gang, gebeurd niet veel, maal leest enorm makkelijk weg. Mijn eerst Scandinavische thriller. Het boek word geschreven uit verschillende personen, je leert alle personen goed kennen , dat geeft je een mooie inkijk en zeer fijne toevoeging Scandinavië vind ik erg leuk, word mooi omschreven .Is het boek blijf je met veel vragen zitten tot de laatste pagina’s , getwijfeld wie de dader was, maar voelde het wel iets aankomen uit die hoek, Een goed einde . Een leuke aanrader om te lezen. Boek krijgt van mij 4 sterren. En ik ben zeker benieuwd naar het volgende deel, benieuwd welke lijntjes er een vervolg gaan krijgen.

Meer recensies van Stefanie L