Je kent me toch

Stefanie L 28 maart 2024
Tessa zorgt in haar eentje voor dochtertje Fien en een relatie staat niet op haar wensenlijst. Als ze wordt gevraagd een open dag voor de brandweer te organiseren, komt ze daar oog in oog te staan met Jurre, de jongen op wie ze vroeger verliefd was – en die haar hart brak.

Jurre werkt als vrijwilliger bij de brandweer en ziet de samenwerking wel zitten. Ondertussen doet hij er alles aan zijn vroegere fout te herstellen. Maar om Tessa’s hart te veroveren, moeten er eerst heel wat muren worden afgebroken… En daar is vergeving voor nodig.
Bedankt dat ik een vooruitlees exemplaar mocht ontvangen. Het eerste deel was al heel fijn om te lezen, altijd even spannend wat een deel 2 gaat worden. Maar Leanne deel 2 was zeker net zo leuk. Ik vloog door het boek heen , met plezier gelezen. Heel mooi hoe je de alleenstaande moeder Tessa hebt neergezet,een dappere dame, die conflicten wel hee lastig vind, maar ook weer heel sterk en alles voor haar kleine meisje overheeft.

Jurre is ook zo leuk en lief. Zorgzaam, geduldig en een duizendpoot. Van brandweerman tot fysio. Gaaf om zo ook een kijkje te krijgen in de vrijwillige brandweer.

Ook Twente word weer zo mooi omschreven en heb weer dingen bijgeleerd. Een hele fijne duidelijke uitleg over de trekkertrek( voor een Zuidhollandse weet ik nu wat het is) . Kozak heb ik even gegoogled, mmmm krijg je trek van.

Hele fijne feelgood, tip om te lezen.

Meer recensies van Stefanie L