Vleugelslag

Stefanie L 25 december 2023
Owww ik vind Matthew zo leuk en lief. In een adem uitgelezen ( met wat werk onderbrekingen). Zo blij dat ik verder kon leven in het leven van Allesa, Matthew en kleine Maddy. Is het al 19 Januari , ik kijk uit naar deel 3

Alessa wil in het tweede deel van de Bevrijd me-trilogie een ding: antwoorden. Dan kan ze weer verder met haar leven. Dat blijkt minder makkelijk dan gedacht. Nu Matthew terug is in Amerika, lijkt het leven gewoon door te gaan. Tot hij weer oog in oog staat met Alessa en de keuze die hij maakte minder makkelijk voelt. Om Alessa de antwoorden te geven waarnaar ze zoekt, moet hij een hoop oud zeer opgraven en tegelijk een balans zien te vinden tussen de liefde en zijn gezin.

Meer recensies van Stefanie L