Er wordt een spannend spel gespeeld

Tessa Droge 21 november 2021
Na het overlijden van Laura's vader ontdekt Laura in de kleding van haar vader papieren die verband houden met het overlijden van een ouder echtpaar. Laura kan zich niet voorstellen dat haar vader iets met de moord te maken heeft en gaat op onderzoek uit. Ze probeert in het huis van haar vader iets te kunnen vinden wat er mee te maken heeft en graaft in de laptop van haar vader maar komt niet snel verder, want ze heeft een wachtwoord nodig die ze niet heeft. Haar collega Leendert kan haar helpen en al snel neemt de hulp verdere vormen aan, want Laura blijft bij hem terugkomen. Leendert is met het spel 'Klopjacht' bezig en dat lijkt wel heel erg op de moordzaak van het oudere echtpaar. Laura en Leendert duiken erin om de waarheid te achterhalen.

Een boek wat spannend is van begin tot eind en wat erg fijn is dat er boven elk hoofdstuk staat uit welke persoon het verteld wordt. Laura die het verlies van haar vader moet verwerken maar ondertussen er ook wil achter komen of haar vader iets met de moordzaak te maken heeft. Haar oom Rudy kan haar helpen maar de meeste hulp krijgt ze van Leendert. De nerd van het bedrijf maar er bloeit ook iets moois op tussen Laura en Leendert. Een heerlijk boek waar je doorheen vliegt, want als je denkt te weten hoe het in elkaar zit dan word je op het verkeerde been gezet. Een verrassend einde wat ik niet aan heb zien komen.

Meer recensies van Tessa Droge