Tienke 17 september 2019
Voor de leesclub mocht ik dit leuke boek lezen. Een debuut, dus voor zowel schrijfster als lezer spannend. Ik vond het heel leuk dat de schrijfster ook actief was in de leesclub.

Het boek begon met een stukje dat vragen op riep. Heel slim, want dan blijf je doorlezen. Mede hierdoor vond ik het een heel fijn boek om te lezen.

Wat mij het meest is bijgebleven van het verhaal is de ontwikkeling van de hoofdpersoon en hoe knap haar emoties beschreven zijn. Ik kon me er volledig in inleven, wat niet betekent dat ik in haar situatie dezelfde keuzes zou hebben gemaakt.

Gedurende het verhaal werd duidelijk dat ik de voorkant niet helemaal goed had geïnterpreteerd: ik verwachtte een feelgood, maar kreeg een verhaal dat veel dieper ging dan dat. Toch kan ik achteraf (en na de uitleg van schrijfster en illustrator) alleen concluderen dat de voorkant bij het verhaal past.

Ik kwam tot 4 sterren voor dit boek.

Meer recensies van Tienke