Grip op je aandacht

Tiram 25 mei 2020
Grip op je aandacht van Stefan van der Stigchel ( hoogleraar cognitieve psychologie aan de Universiteit Utrecht) bevat 49 wetenschappelijk onderbouwde tips voor meer concentratie en focus.
De inhoud met hoofdonderwerpen I De basics, II De Boosters, III De werkvloer IV De aandachtstrekkers die weer diverse hoofdstukken bevatten.
De hoofdstukken bevatten de 49 tips en kennen maximaal twee bladzijden. Hierdoor zijn de tips overzichtelijk, duidelijk en makkelijk terug te vinden. Je kunt ook met een tip beginnen die je aanspreekt ipv bij het begin van het boek te beginnen,al is het interessant om alle tips te lezen. Voor iedereen wel herkenningspunten denk ik.
Fijn dat er ook lege bladzijdes zijn die ruimte geven voor je eigen aantekeningen en cirkels om je dagindeling te maken.
Een fijn boek als je wat meer concentratie en focus wil bij wat je doet
Gemakkelijke toegankelijke schrijfstijl en nergens een belerend toontje. Ik heb het boek met veel plezier gelezen ,en ook nuttige tips waar ik iets mee kan!

Meer recensies van Tiram