De mazen van het net: laat dit boek er niet tussen glippen want dit is echt goed

veravb 21 augustus 2014
Aector McAvoy is een reus van een kerel die niet echt goed geïntegreerd is in het politiecorps. Reden: hij kan niet tegen onrecht of corruptie, dus hij schopt nogal eens tegen de schenen van zijn collega's. Hij is dan ook weggepromoveerd naar Hull.
Tijdens een dagje uit met zijn zwangere vrouw en zoontje kan hij de moordenaar van een jong meisje, in een kerk dan nog, net niet pakken. Hij wordt wel betrokken bij het onderzoek. Tussendoor moet hij nog een klusje opknappen voor de hoofdcommissaris: een overlijdensbericht naar een vrouw brengen dat haar broer op zee dood gevonden is. Zo op het zicht twee totaal verschillende zaken die niets met elkaar te maken hebben.
Dit is echt een leuk boek met een heel verrassend einde dat ik echt niet had zien aankomen.
Mogelijk kan met het personnage Aector McAvoy wel een reeks uitgebouwd worden.

Meer recensies van veravb