Ik kon niet volgen

veravb 07 juli 2018
Abe woont in een tot apartementen omgebouwde kerk en valt op een dag van de trap. Zijn vriendin Jodie is in alle staten. Ze contacteert Mags de zus van Abe. Abe ligt aan machines en zal nooit meer wakker worden. Er moeten beslissingen genomen worden. Mags is advocate en wil uitzoeken wat er eigenlijk gebeurd is, is hij gevallen of geduwd? De politie schiet niet echt in gang. Tijdens Mags zoektocht leer je ook een en ander uit het verleden van broer en zus kennen.

Wat een moeite heb ik gehad om dit boek uit te lezen. Het verhaal wordt verteld vanuit verschillende personages en dan is er soms ook nog cursieve tekst waarvan het niet duidelijk is bij welk personage dit hoort. Zelfs nu het boek uit mis ik precies vanalles.

Meer recensies van veravb