Verrassend einde

Vicky 07 februari 2023
Een blik op de cover brengt vragen naar boven, en een nieuwsgierigheid om het boek te lezen. De vraag wat de rolstoel en het masker met elkaar gemeen hebben, wordt duidelijk tijdens het lezen van het verhaal.
De spanning wordt aangehouden gedurende heel het verhaal, maar ik was niet altijd tevreden met de verhaalwendingen, het was bij moment te ver gezocht voor mij. Wel behandelt het verhaal originele invalshoeken en is het niet voorspelbaar, maar persoonlijk vond ik het net ietsje té, een spanning mag voor mij meer onderhuids en subtiel zijn.
Jammer dat er niet duidelijker vermeld werd op voorhand dat onderwerpen als sm en druggebruik duidelijk in het verhaal aan bod kwamen, dan had ik waarschijnlijk afgezien van het lezen van het boek.
Het verhaal las vlot maar kon me net niet helemaal meeslepen.

Meer recensies van Vicky