Onverwacht spannend

Vicky 29 september 2019
De verwachtingen zijn hoog: nu de Scandinavische thrillers zo steengoed bleken te zijn de laatste jaren, komt er nu een Scandinavische schrijver tevoorschijn die jarenlang in Groenland woonde. Geweldig om een goede schrijver te ontdekken die een nog redelijk onbekende setting zal schetsen. En ik was absoluut niet teleurgesteld, ik kreeg tijdens het lezen een goede kijk op Groenland. Wel had ik het vaak moeilijk om de plaatsnamen en voornamen van de personnages vlot te lezen, deze waren onbekend en moeilijk leesbaar. Verder leest het verhaal heel vlot, er zit een goede vaart in en het verhaal valt niet vaak stil. Af en toe een wending die je niet aan ziet komen, en een onverwacht maar zeer goed einde. Dit boek heb ik met plezier gelezen, en de auteur zal ik verder volgen om zijn volgende boek niet te missen.

Meer recensies van Vicky