Mysterie en geheimen omringd door mooie natuur

Vicky 29 april 2020
Voor liefhebbers van een verhaal met mysterie, geheimen en dit omringd door de mooie natuur van Cornwall, dan is dit een aanrader. Het boek leest enorm vlot, ik vloog er door heen. Het verhaal begint met een geheim waar het hoofdpersonnage een antwoord op wil gaan vinden. Gaandeweg wordt het mysterie groter en komen er nieuwe vragen bij. Enkele van de vragen had ik zelf opgelost gekregen, het was nooit te vergezocht om het absurd te maken, wat wel positief is. Jammer genoeg zit ik ook na het lezen met onopgeloste vragen, niet alles is mooi afgehandeld in het boek. Als er een vervolgverhaal gepland is, geen probleem. Maar als dit een alleenstaand boek blijft, is het heel jammer want dat maakt dat de diepgang van de personnages te oppervlakkig is gebleven.

Meer recensies van Vicky