Een mysterie dat traag maar zeker onthuld zal worden

Vicky 01 juli 2020
Het boek bevat een mysterie dat traag maar zeker onthuld zal worden. De hoofdpersonages worden naar mijn mening niet voldoende uitgewerkt waardoor ik weinig sympathie en medevoelen voor hen heb. Wel kan het verhaal zelf mij geboeid houden en kijk ik ernaar uit om te weten te komen wat al die mysterieuze stukken betekenen. Eens het me duidelijk werd wat er gaande was en wie de dader was begonnen andere open vragen zich stilaan in te vullen, het einde was dus geen verrassing voor mij, wat betekent dat het verhaal een geloofwaardigheid had.
Het koste me wat moeite om in het verhaal te komen, en er waren delen die ongeloofwaardig over kwamen en geen toevoeging aan het verhaal brachten. Maar over het algemeen genomen heb ik het boek graag gelezen en het is zeker een origineel verhaal. Mochten de personages dieper uitgewerkt zijn geweest, dan zou dit boek een topper geweest zijn.

Meer recensies van Vicky