Redelijk verhaal

ISBN: 9789403617817
April 2021
Eigen beheer

Voor OER-gezellig Boekenlab mocht i dit fantasyboek lezen

Je maakt kennis met Rayianna. Haar ouders zijn een paar jaar geleden spoorloos verdwenen en sinds die tijd woont ze samen haar broer Sai in en appartement in New York en zit op de kunstacademie. Lijkt een leven zoals zoveel jongeren, tot het moment dat haar alledaagse leven wordt verstoord door vreemde gebeurtenissen.Dit zorgt voor een vremde en aparte werkelijkheid .Rayianna moet vrede vinden met haar nieuwe realiteit en beslissen of ze haar lot aanvaardt of een andere weg inslaat.

Je leert Rayianna en Sai redelijk kennen , zodat je je in hen kan inleven .Het is iemand die je zou zou kunnen tegenkomen.

Je komt er al snel achter dat er iets bijzonder aan haar is maar je weet niet meteen wat dat is.
Je wilt doorlezen om daarachter te komen.
Ik vind Viko, de draak uit het verhaal erg leuk , hij is mijn favoriet

De hoofdstukken zijn kort en het verhaal leest vlot alleen duurt het naar mijn mening nogal lang voor het een beetje spannend werd. Het verhaal kabbelt door zonder dat je een idee krijgt wat er nu precies aan de hand is met haar. De verhaal van haar opdracht van de academie lijkt belangrijker te zijn dan haar geheim.Dat vind ik jammer want als je eenmaal weet wat haar geheim is wordt het verhaal niet echt uitgediept en is het boek alweer uit.Hopelijk gebeurt dat wel in deel twee.

ik geef het 3 sterren.

Meer recensies van Wendy Koedoot