Spannende YA

Wendy Koedoot 10 maart 2022

Caro gaat voor de verandering een keer met de bus .Dat zal een een gebeurtenis worden die ze niet snel zal vergeten, want er wordt ineens geschoten …Tot haar grote schrik kent ze de schutter..
Als ze verhoord wordt als getuige denkt de politie dat de schutter hulp heeft gekregen maar van wie?
Caro wil dit zelf gaan uitzoeken , want straks vallen er meer slachtoffers.en dat wil ze voorkomen.

Caro leer je kennen als een meisje die nog op school zit ik gok dat ze ongeveer 17 jaar is. Ze is sportief en heeft een crush op Bas .Ze is soms wel een beetje naïef maar niet bang. ik kan mij wel in haar verplaatsen. Ze zou zo je buurmeisje kunnen zijn.
Ze is in dit boek ook nog op zoek naar iemand anders .Wie dat is , kom je in de loop van het verhaal achter.

Haar vriendje Bas is af en toe een beetje vreemd , ik krijg niet altijd hoogte van hem maar je kan je zeker in hem verplaatsen.

Het verhaal begint meteen spannend, je voelt dat dit een kant uitgaat die je niet meteen aan ziet komen. Je moet weten wie die persoon is de de schutter opdracht gegeven heeft. Je krijgt een idee door de schuingedrukte stukken tekst maar wie is dat dan?
Het zal toch niet …zijn? Maar dan gebeurt er weer iets waardoor je op een ander spoor komt te zitten.

Er zit naast spanning ook humor in waardoor het verhaal ook luchtig is en vlot leest.
Het is een YA thriller met herkenbare personages en een verhaal dat realistisch overkomt.

Meer recensies van Wendy Koedoot